ііі етап       всеукраїнської      учнівської             олімпіади                                                                            з трудового      навчання


Методичні рекомендації

щодо проведення II (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з трудового навчання (обслуговуючі види праці)

у 2016-2017 навчальному році

 

1.     Організація проведення олімпіади

 

1.1.         Підготовка робочих місць для проведення двох турів олімпіади відповідно до заявок від навчальних закладів про склад команди учнів, які будуть брати участь у II етапі олімпіади.

1.2.         Для участі в районній олімпіаді кожен учень має мати: учнівський квиток або довідку з фотографією, завірену директором навчального закладу; довідку від шкільної медсестри про стан здоров’я (чи може учень брати участь в олімпіаді за станом здоров’я); довідку про проходження інструктажу з безпеки праці під час виконання ручних та механізованих робіт, завірену директором школи.

1.3.         Районний (другий) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання проводиться  у 2 тури: 1 тур – практичний, 2 тур – творчий.

1.4.         Для проведення турів олімпіади організаційний комітет має забезпечити учасників: робочими місцями, матеріалами (учні можуть працювати і з власними матеріалами), інструментами, обладнанням; засобами для демонстрації презентацій.

1.5.         На проведення практичного туру визначається така кількість годин (астрономічних, із урахуванням часу на перерву, фізкультхвилинку) за класами:

 

№ з.п.

Класи

Час

(астрономічні години)

Час на перерву

(фізкультхвилинку)

1.

8

3

за рішенням оргкомітету

2.

9

3

за рішенням оргкомітету

3.

10

3

за рішенням оргкомітету

4.

11

4

за рішенням оргкомітету

 

1.6.         Оргкомітет готує всі необхідні протоколи (можна скористатися зразками протоколів минулих років).

 

 

 

 

 

 

2.     Проведення практичного туру.

 

2.1.         Комісія з розробки завдань розробляє завдання за класами та критерії оцінювання результатів виконання завдань.

2.2.         Види діяльності на практичному турі (за класами):

№ з.п.

Класи

Вид діяльності

1.

8

вязання гачком (за схемою)

2.

9

пошиття швейного виробу

3.

10

вязання спицями (за схемою)

4.

11

пошиття швейного виробу

 

Примітка. Для розробки завдань практичного туру варто скористатись матеріалами зі сторінки «Трудове навчання» в соціальній мережі «Facebook».

 

 

Н. Боринець

553-65-98

 

067-449-04-02

Методичні рекомендації

щодо проведення II (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з трудового навчання (технічні види праці)

у 2016-2017 навчальному році

 

1.     Організація та проведення олімпіади

 

1.1.         Підготовка робочих місць для проведення двох турів олімпіади відповідно до заявок від навчальних закладів про склад команди учнів, які будуть брати участь у II етапі олімпіади.

1.2.         Для проведення олімпіади організаційний комітет має забезпечити учасників: робочими місцями, матеріалами (учні можуть працювати і з власними матеріалами), інструментами, обладнанням; засобами для демонстрації презентацій.

1.3.         Для участі в районній олімпіаді кожен учень при собі має: учнівський квиток або довідку з фотографією, завірену директором навчального закладу; довідку від шкільної медсестри про стан здоров’я (чи може учень брати участь в олімпіаді за станом здоров’я); довідку про проходження інструктажу з безпеки праці під час виконання ручних та механізованих робіт, завірену директором школи.

1.4.         Районний (другий) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання проводиться  у 2 тури: 1 тур – теоретичний, 2 тур – практичний.

1.5.         На проведення теоретично-практичного туру визначається така кількість годин (астрономічних, із урахуванням часу на перерву) за класами:

 

№ з.п.

Класи

Час

(астрономічні години)

Час на перерву

1.

8

3

за рішенням оргкомітету

2.

9

3

за рішенням оргкомітету

3.

10

3

за рішенням оргкомітету

4.

11

4

за рішенням оргкомітету

 

1.6.         Оргкомітет готує всі необхідні протоколи (можна скористатися зразками протоколів минулих років).

 

 

2.     Проведення теоретичного туру

 

2.1.         Журі складає завдання за класами та критерії оцінювання результатів їх виконання.

2.2.         Види діяльності на теоретично-практичному турі (за класами):

№ з.п.

Класи

Вид діяльності

1.

8

комбіновані роботи (за зразком)

2.

9

проектування виробу, комбіновані роботи

3.

10

проектування виробу, моделювання з картону

4.

11

проектування виробу, комбіновані роботи

 

 

Примітка. У виробах, виготовлених учнями 9 та 11 класів, мають бути елементи, оздобленні різьбленням.

 

 

С. Назаров

 

553-99-87